سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

مشارکت دو هزار و 700 دانش‌آموز آذربایجان شرقی در طرح کانون مدرسه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت:دو هزار و 700 نفر از دانش‌ آموز این استان در اجرای طرح کانون مدرسه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هادی یوسف زاده در بازدید جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان از روند اجرای طرح 'کانون مدرسه' در مرکز شماره 6 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز، افزود: این طرح در 11 مرکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان اجرا می شود.
وی اظهار کرد: در طرح کانون مدرسه که بر اساس آن بخشی از آموزش کودکان مدارس ابتدایی در کانون انجام می‌شود، مطالب آموزشی توسط مربیان کانون و در حضور معلم برای دانش‌آموزان ارایه شده و مربیان به روش‌ غیرمستقیم مطالب درسی را در قالب فعالیت‌های کانونی آموزش می دهند.
محمد شاطریان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست با تقدیر از مجموعه عوامل مجری طرح 'کانون و مدرسه' در آموزش و پرورش و کانون، اظهار امیدواری کرد با توجه به نتایج مثبت اجرای این طرح، مدارس بیشتری در سال آینده مشمول آن شوند.
رادبه، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز، نیز با ابراز رضایت از مشارکت گسترده این ناحیه در اجرای طرح 'کانون و مدرسه' تاکید کرد: خوشبختانه با تعامل ناحیه 3 و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از ابتدای سال تحصیلی 96-95 این طرح در تعدادی از مدارس این ناحیه آغاز شده است.
کارشناسان کانون پرورش فکری و آموزش پرورش استان نیز در این جلسه نظرات خود را در باره اجرای هرچه بهتر این طرح اعلام کردند.
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.