سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه نشست هیات دولت؛

نعمت‌زاده: صادرات بازار کارزار صادرکنندگان است

وزیر صنعت و معدن گفت: صادرات بازار کارزار میان صادر‌کنندگان است، صادرات کشورمان مطلوب بوده و علی‌رغم اینکه صادرات عراق در سال گذشته کاهش داشته ایران کاهشی را تجربه نکرده است.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت و معدن در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه وزارتخانه متبوع خود در دولت آینده اظهار داشت: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری تولید و اشتغال به عنوان یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی باید در دولت آینده مورد توجه قرار گیرد تا موانع تولید برطرف شود و زمینه برای سرمایه‌گذاری و اشتغال فراهم آید.

وی افزود: در ابتدای سال جاری وظایف دستگاه‌های مختلف برای تحقق اقتصادی مقاومتی تعیین شده و همه مسئولان تلاش خود را برای احقاق این سیاست به کار گرفته‌اند.

نعمت‌زاده گفت: صادرات بازار کارزار میان صادر‌کنندگان است، خوشبختانه صادرات کشورمان مطلوب بوده و علی‌رغم اینکه صادرات عراق در سال گذشته کاهش داشته ایران کاهشی را تجربه نکرده است.

وزیر صنعت و معدن ادامه داد: برخی کشورها در برخی تولیدات خود از جمله کشاورزی محدودیت ایجاد می‌کند و علاقه دارند محصولات داخلی را مورد استفاده قرار دهند به هر حال صادرات ایران تداوم دارد اما گاهی مشکلات داخلی و امنیتی کشورها امور بازرگانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.