سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنیامالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

با کسری 800 دستگاه واگن در شهر تهران مواجه هستیم/ سرفاصله قطارها باید کاهش یابد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: همچنان با کسری 800 دستگاه واگن در شهر تهران مواجه هستیم اما برای رسیدن به نقطه قابل قبول باید یک هزار و 100 دستگاه واگن داشته باشیم.

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع کمبود وسایل حمل و نقل عمومی در شهر تهران، اظهار داشت: در حال حاضر دولت و شهرداری تهران برای رفع اتوبوس و واگن مترو اقداماتی انجام داده اند. 
 
وی، افزود: قراردادهایی برای ساخت واگن به امضا رسیده و این واگن ها به صورت تناوبی به چرخه حمل و نقل عمومی وارد می شوند. 
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه همچنان با کسری 800 دستگاه واگن در شهر تهران مواجه هستیم، گفت: برای رسیدن به نقطه قابل قبول باید یک هزار و 100 دستگاه واگن داشته باشیم، چراکه در حال حاضر عمر 300 دستگاه واگن مترو به پایان رسیده است. 
 
دنیامالی ادامه داد: به یک هزار و 100 دستگاه واگن مترو نیاز داریم که چرخه اورهال را انجام دهیم، چرا که عمر و شرایط پیمایش بسیاری از واگن‌ها از 740 هزار گذشته و به یک میلیون و 400 هزار کیلومتر رسیده است. 
 
وی با بیان اینکه بسیاری از واگن های مترو نیاز به بازسازی و اورهال دارند، تاکید کرد: به صورت نرمال به یک هزار و 100 دستگاه واگن نیاز داریم تا بتوانیم سر فاصله قطارها را در ساعات اوج تردد، بالا ببریم به این دلیل که صبح و عصر شاهد ترافیک و ازدحام بیش از حد مسافر در ایستگاه‌های مترو هستیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.