سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

هدف ایران گرفتن بلیت مسابقات جهانی قاهره است

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران هدف تیم را گرفتن بلیت مسابقات جهانی قاهره عنوان کرد و تمام شرایط را برای این اتفاق مهیا دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد رضا دامغانی درباره شرایط تیم خود در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا بیان داشت: ما برای امتیاز به امتیاز می‌جنگیم اما نمی‌گوییم که صددرصد قهرمان می‌شویم چون گفتن این حرف از نظر حرفه‌ای درست نیست.

وی افزود: ما بازیکنان را هم از نظر روانی و هم از نظر بدنی آماده کرده‌ایم و انشالله قهرمان می‌شویم. چون میزبانی و تماشاچی پرشور برای ما است و هدف ایران گرفتن بلیت مسابقات جهانی قاهره است.

دامغانی ادامه داد: بازیکنان هم قبل از شروع مسابقات خوب تمرین کردند و هم الان در حین مسابقات خوب کار می‌کنند و دیروز هم با وزنه کار کردیم و هم تمرین توپی داشتیم. برنامه امروز هم همین طور خواهد بود که انشالله بازی فردا را با موفقیت طی می‌کنیم و بعد سراغ تیم چین، رقیب سنتی ایران می‌رویم و فکر می‌کنم چین سرگروه شود و به احتمال زیاد پنجشنبه با مالزی بازی می‌کنیم.

سرمربی ایران درخصوص اظهارنظر سرمربی چین که ایران را قهرمان و تیم خود را نایب قهرمان این رقابت‌ها عنوان کرده بود نیز گفت: سرمربی چین ترفند زده است چون برای مسابقات جهانی قاهره دو تیم انتخاب می‌شوند و احتمال این‌که این حرف شوخی باشد زیاد است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.