سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

ارسال ۲۲۲ اثر به دبیرخانه کنگره منطقه‌ای ‌بانوی آفتاب در زاهدان

۲۲۲ اثر به دبیرخانه کنگره منطقه‌ای ‌بانوی آفتاب در زاهدان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌ و بلوچستان گفت: تاکنون ۲۲۲ اثر، شامل ۱۵۱ اثر به‌صورت شعر و ۷۱ اثر هم به‌صورت مقاله به دبیرخانه کنگره‌ منطقه‌ای «بانوی آفتاب، از دیدگاه مذاهب اسلامی» در زاهدان ارسال شده است.
 
حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌ و بلوچستان، گفت: تاکنون ۲۲۲ اثر به دبیرخانه کنگره‌ منطقه‌ای «‌بانوی آفتاب، از دیدگاه مذاهب اسلامی» در زاهدان ارسال شده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: از این تعداد، ۱۵۱ اثر به‌صورت شعر و ۷۱ اثر هم به صورت مقاله است، که استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به‌ترتیب بیشترین آثار را ارسال کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: این کنگره با محوریت سیره حضرت زهرا(س) و جایگاه ایشان در مذاهب اسلامی، در دو بخش شعر و مقاله برگزار می‌شود و در آن اندیشمندان و شاعرانی از استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان حضور دارند.
 
بزمانی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، شهرداری، صدا و سیما، نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت و دانشگاه سیستان و بلوچستان ما را در برگزاری این کنگره یاری می‌کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: کنگره‌ منطقه‌ای «‌بانوی آفتاب، از دیدگاه مذاهب اسلامی» صبح فردا، پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از مقامات کشوری در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.