سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دانشگاههای علمی کاربردی ،پیوند عمیق علم و عمل

مدیر کل ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دانشگاههای علمی کاربردی پیوند عمیق علم و عمل هستند و کار عملی در کنار علمی قطعا رسالت مهمی و هدف این مراکز بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیزاده ، مدیر کل ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین تجلیل از اساتید دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان به مناسبت روز معلم که دیشب برگزار شد ،افزود: مبدا همه و بخش اعظمی از تحولات جامعه به مراکز دانشگاه برمی گردد و این مراکز علمی کاربردی نقش بسیار مهمی در تحولات اجتماعی و فرهنگی استان خواهند داشت.
وی خاطر نشان کرد: بخش اصلی دانشگاه ه های علمی کاربردی استفاده از اساتید مجرب و کار آزمود در کنار اساتید علمی هست که تجربه را در کنار علم قرار می دهد که در دانشگاه علمی کاربردی هنر و فرهنگ هنرمندان شاخص استان این امر مهم را بردوش دارند و انتقال تجربه در کنار انتقال علم صورت می گیرد.
علیزاده تصریح کرد: خروجی دانشگاه بااین روش رشد و نمو دانشجویانی با تجربه هست که کار در فضای جامع را می توانند بی دغدغه شروع و بعبارتی کار آفرینی ویژگی دانشجویان علمی کاربردی چون علم و مهارت در کنارهم تدریس می شود.
وی در زمینه تشکیل کار گروه آموزشی خبر و رسانه در این دانشگاه گفت: دانشکده خبر و رسانه جزوی از مرکز علمی کاربردی هست وهیج محدودیتی برای افزایش رشته ها نداریم.
در این مراسم از اساتید و نیز دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تجلیل و تقدیر شد و دانشجویان موسیقی و فیلم سازی در بخشی از برنامه کارهای تولدی خود را ارئه دادند.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.