سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

تداوم برنامه‌های حمایتی از دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: برنامه‌های فنی برای حمایت از فعالیت‌های نخستین دوره دانش‌آموختگان این دانشگاه به منظور کیفیت بخشی به فعالیت‌ها انجام می‌شود.

نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه برای اولین سری دانش‌آموختگان این دانشگاه برنامه‌هایی با هدف حمایت از فعالیت‌های آن‌ها در حرفه معلمی در نظر گرفته شده، گفت: بر اساس این برنامه با مدیرانی که دانش‌آموختگان دانشگاه در مدرسه آنها اشتغال پیدا کردند، دوره‌هایی برگزار شد.

وی ادامه داد: ۱۴ هزار دانش‌آموخته برای حضور در حرفه معلمی وجود داشتند و بر این اساس ۱۴ هزار مدیر مدرسه آموزش دادیم.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: در کنار آموزش‌های در نظر گرفته شده و حمایت از دانش‌آموختگان از پردیس‌های دانشگاه خواسته شد تا با دانش‌آموختگان همکاری لازم را داشته باشند و پس از نیاز‌سنجی از آن‌ها در جهت رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنند.

موسی‌پور بیان کرد: حمایت از دانش‌آموختگان را همچنان دنبال می‌کنیم و پایان سال تحصیلی فراخوان می‌دهیم تا این دوره‌ها همچنان تداوم داشته باشند، در واقع این مسئله ضمانت کیفیت فعالیت‌های دانشگاه است.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده دانشگاه بازنگری فعالیت‌های گروه‌های 
آموزشی است که در شیوه‌نامه گروه‌ها این مسئله مطرح شده و شکل تازه‌ای از آیین‌نامه‌ها را در دستور کار داریم.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: بازنگری برنامه درسی کارشناسی ناپیوسته را نیز مورد توجه داریم و امیدواریم که این مسئله به تصویب برسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.