سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

حضور ۹ تیم در مسابقات فرهنگی امدادی رقابت مهر همدان

بیست و هشتمین مرحله استانی مسابقات فرهنگی – امدادی رقابت مهر با حضور 9 تیم برتر شهرستانهای استان ویژه برادران در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: این دوره از مسابقات با هدف کمک به ارتقاء علمی ومعرفتی اعضای جوان در جهت انجام فعالیت های  فرهنگی وامدادی برگزار با حضور 9 تیم شرکت کننده ویژه برادران برگزار شده است.

وی برگزاری مسابقات رفاقت مهر را زمینه ساز ایجاد رقابت سالم دانست وافزود: این مسابقات در راستای غنی سازی اوقات فراغت وپرورش روحیه مشارکت جویی ، مسئولیت  پذیری جوانان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات  با مشارکت اعضا کانون های جوانان، دانشجویی، طلاب وروستایی اجراشد، خاطر نشان کرد: تیم های شرکت کننده دررشته امداد و کمک های اولیه ،حمل مصدوم ، اسکان اضطراری  و زبان انگلیسی با یکدیگر به رقابت پرداختند شهرستانهای بهار،کبودرآهنگ ،همدان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

پاک بین گفت: آموزش جوانان و ایجاد مهارت در جامعه از وظایف  مهم سازمان جوانان  هلال احمر می باشد که جوانان را برای برخورد با بلایای طبیعی آماده می کند.

وی ادامه داد: توانمند سازی هدفمند اعضا از مزایای برگزاری این دوره از مسابقات است که هلال احمر با برگزاری این مسابقات روحیه کار جمعی و مسئولیت پذیری را درجوانان  زنده و آنها  را برای رویارویی با مخاطرات آماده می کند.  

پاک بین  گفت:  تیم های برتر  خواهران و برادران به مرحله  کشوری  در بندر انزلی راه پیدا خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ د 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.