سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مند شدن از فرصت های شغلی در سال اقتصاد مقاومتی توليد و اشتغال

رئيس كميسيون كشاورزی اتاق بازرگانی، صنايع، معادن و كشاورزی سنندج گفت: باید درسال" اقتصاد مقاومتی،توليد و اشتغال" از فرصت های بيشتری بهره مند شويم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رحیم نیازی رئیس كمیسیون كشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی سنندج شامگاه سه شنبه در چهارمین نشست کمیسیون كشاورزی و آب اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و كشاورزی سنندج با بیان این كه كمیسیون كشاورزی از كمیته های متعددی برخوردار است، گفت: امیدواریم در این جلسات بتوانیم راهکارهای مناسبی به مسوولان ارائه دهیم.  

وی جدا بودن برنامه های کمیته را برای پیشبرد کارها لازم دانست و افزود: این برنامه ها باید در شورای گفت و گو مطرح و تصویب شوند و تامین اعتبار لازم صورت گیرد.

نیازی سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" را سال بهره مند شدن از فرصت های بیشتر خواند و هدف از برگزاری این جلسات را طرح راهکارهایی برای برطرف كردن مشكلات فارغ التحصیلان بخش كشاورزی ذكر كرد.

به گفته رئیس كمیسیون كشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی سنندج،  اگر کمیسیون بتواند فعالانه عمل کند می توان مباحث را در شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی برای حل موانع موجود مطرح كرد.

 وی افزایش بهره وری، کشت گلخانه ای و هدایت شده، استفاده مناسب از زمان و آب و محدود كردن برخی محصولات پر مصرف و پرآب را از جمله سیاست های كلی جهاد كشاورزی و وزارت نیرو دانست.

رئیس كمیسیون كشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی سنندج با بیان اینکە هدف اصلی، سرمایه گذاری برای تولید داخلی استان است از صادرات ٦٠٠ میلیون دلاری مواد لبنی كشور در سال گذشته خبر داد.

انتهای پیام/ ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.