سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

برگزاری ششمین جشنواره فیلم مستقل«خورشید»در بندرعباس

ششمین جشنواره فیلم مستقل «خورشید» شهریور امسال در بندرعباس برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،علیرضا درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: این جشنواره با موضوع آزاد و با پیام احترام به انسان و طبیعت برگزار ‌می‌شود. 
 
وی افزود:این جشنواره به دبیری مهدی یارمحمدی در بخش رقابتی «فیلم‌های مستقل تجربه‌گرا»، بخش «زیباترین رؤیاها» (ویژه فیلم‌های مرتبط با هرمزگان و فیلمسازان هرمزگانی)، بخش مقاله سینمای تجربه‌گرا، بخش «بین‌الملل» شامل؛ «مروری بر بهترین فیلم‌های کوتاه تجربی جهان در جشنواره کن ٢٠١٦» و «مروری بر فیلم‌های کوتاه تجربی تاریخ سینمای جهان» برگزار می شود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : جشنواره فیلم مستقل «خورشید» به منظور حمایت از سینمای مستقل با ساختار تجربه‌گرا و خلاقانه و تأکید بر ضرورت گسترش تولید این آثار ارزشمند است.
 
درویش نژاد افزود: استانداردهای بین‌المللی و همچنین حمایت از تولید آثار برگزیدگان جشنواره، از مهم ترین اهداف جشنواره فیلم مستقل خورشید است.  
 
 ششمین جشنواره فیلم مستقل «خورشید» با توجه به نزدیکی زمان انتخابات و ماه مبارک رمضان و نیز در نظر گرفتن شرایط جوی مناسب برای میزبانی شایسته از مهمانان جشنواره، ٢٠ تا ٢٤ شهریور برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.