سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

توقیف 600 کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز

600 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در سپیدان توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مریم عباسی کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان سپیدان گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر عرضه مواد غذایی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته در یکی از سوپرمارکت های شهر، بازرسان بهداشت محیط به محل اعزام و پس از بررسی دقیق، مقدار 600 کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط و پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: در این سوپرمارکت انباری مخفیانه تعبیه شده بود که بازرسان با بررسی های دقیق، محل را شناسایی و اجناس را خارج کردند.
 
کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان سپیدان ، تاریخ تولید و انقضا، نام محصول، مشخصات و نشانی کارخانه سازنده، شماره پروانه ساخت بهداشتی، شماره پروانه بهره برداری، مواد تشکیل دهنده و شرایط نگهداری را از مشخصات مواد غذایی مجاز عنوان کرد و گفت :این مشخصات باید به صورت دقیق و خوانا بر روی پوشش مواد غذایی درج شده باشد.
 
وی، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و عرضه مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز با سامانه 190 تماس گرفته و تخلف صورت گرفته را به بازرسان بهداشت محیط اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.