سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

بیان مطالب خلاف واقع از مصادیق غیرمجاز در تبلیغات است

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: نامزدهای انتخابات شوراها از بیان مطالب خلاف واقع بپرهیزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی پژوهش جهرمی رئیس ستاد انتخابات استان فارس بیان کرد: نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از نوشتن یا اظهار مطالب خلاف واقع که از مصادیق غیرمجاز در تبلیغات محسوب می شود خودداری کنند.
 
 پژوهش جهرمی ادامه داد: نصب بنرها و پلاکاردهایی با ابعاد بیش از حد مجاز یکی از موارد تخلف در انتخابات محسوب می شود و بر اساس دستورالعمل تبلیغات انتخابات شوراها، نصب هرگونه پلاکارد با ابعاد بیشتر از 100 در 70 سانتیمتر (جز در محل ستاد تبلیغاتی) و همچنین دیوارنویسی، راه اندازی کاروان های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو خارج از محل سخنرانی و یا ستاد تبلیغاتی انتخاباتی نیز از مصادیق غیرمجاز است.
 
رئیس ستاد انتخابات استان فارس افزود: بر اساس ماده 65 قانون انتخابات شوراها، تشکیل ستاد تبلیغات بدون اعلام کتبی محل ستاد تبلیغات و نام مسئول آن به هیات اجرایی، از سوی نامزد انتخاباتی نیز از مصادق غیر مجاز در تبلیغات محسوب می شود.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه 96برگزار می شود.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.