سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

کار نمادین و زیبای دوندگان مراغه‌ای و امریکایی به یاد دونده فقید سمنانی

فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از دوندگان مراغه‌ای که برای همدردی با خانواده زنده یاد مصطفی حسن آبادی از مراغه تا سمنان (به مسافت 1000کیلومتر) را دویده بودند تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، چهار دونده مراغه ای به همراه یک دونده آمریکایی جهت ابراز همدردی با خانواده داغدیده زنده یاد مصطفی حسن آبادی ورزشکار رشته دوومیدانی سمنان و همچنین دیگر ورزشکاران سانحه تصادف و از جمله محمود حیدریان ،محمد مهدی سلطان زاده و یاسر خورشیدی از مراغه تا سمنان را دویدند.

حسن شیر قوی، رامین ستار پور، امین جباری مطلق، فرید اصل شادی و کریس مانینک دونده آمریکایی در ورودی شهر سمنان و در جوار مزار شهدای گمنام این شهر مورد اسقبال شماری از مردم خونگرم و مسئولان سمنانی قرار گرفتند.

همچنین در جلسه ای با حضور خانواده زنده یاد حسن آبادی، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از دوندگان مراغه‌ای که برای همدردی با خانواده زنده یاد مصطفی حسن آبادی از مراغه تا سمنان 1000کیلومتر را دویده بودند تجلیل و این دوندگان نیز مدالهای خود را به خانواده زنده یاد حسن آبادی اهدا کردند.

زنده یاد مصطفی حسن آبادی پس از حضور در مسابقات دوومیدانی آزاد جایزه بزرگ قهرمانی کشور با عنوان "جام رصد خانه مراغه" در حال برگشت به سمنان بودند که متاسفانه در مسیر بازگشت به سمنان در کیلومتر پنج جاده گرمسار به همراه سه نفر از ورزشکاران دچار سانحه رانندگی شدندکه متاسفانه مصطفی حسن آبادی در این تصادف جان باخت و سه نفر دیگر از ورزشکاران مصدوم شدند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.