سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جشن روزجانباز درحسینیه ثارالله کرمان

مراسم جشن روزجانباز با حضور خانواده های شهدا وایثارگران درحسینیه ثارالله کرمان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این مراسم مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه جانبازان از پای افتادند تا ما در برابر دشمنان بایستیم گفت: این سرزمین مدیون از خود‌گذشتگی‌ها و جانبازی‌های 570 هزار جانبازی است که برای سربلندی این سرزمین جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه این آب و خاک 2 هزار جانباز قطع نخاعی دارد که دنیایشان در یک ویلچر خلاصه شده است گفت: شاید سالهاست که پایشان با زمین آشنا نشده اما روح بزرگشان با آسمانها آشنا است.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی با اشاره به اینکه استان کرمان بیش از 19 هزار جانباز دارد گفت: هزار و 914 نفر از جانبازان استان کرمان پس از تحمل سالها درد و رنج امروز در میان ما نیستند.

وی با اشاره به از خودگذشتگی‌های جانبازان این سرزمین که به مولای خود حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا کردند گفت: زحمات همسران و فرزندان این جانبازان در پرستاری و مراقبت از آنها قابل تقدیر و ستایش است.

حسنی‌سعدی جانبازان را پهلوانان و قهرمانان امروز کشور دانست و گفت: این افراد بدون هیچ منتی جان خود را تقدیم اسلام کردند و هنوز هم به آرمانهای انقلاب، امام و رهبری پایبند هستند .

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم از جانبازان هستند گفت: خداوند رهبر انقلاب را از سالها تبعید، زندان، شکنجه و چشمهای ناپاک بدخواهان به سلامت نگه داشت تا ذخیره روزگار برای ما باشند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.