سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

امنیت و سلامت دومقوله مورد توجه نیروی انتظامی است

امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در کنار وظیفه تأمین امنیت کشور در زمینه ارائه خدمات سلامت نیز به ملت ایران خدمت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در کنار وظیفه تأمین امنیت کشور در زمینه ارائه خدمات سلامت نیز به ملت ایران خدمت می کند.

سردار سرتیپ محسن فتحی زاده امروز در مراسم افتتاح فاز اول بیمارستان منطقه‌ای حضرتابوالفضل العباس (ع) ناجا در کرمانشاه، برقراری امنیت را مهمترین وظیفه ناجا در کشور دانست و افزود: در کنار این وظیفه به منظور ارائه خدمات شایسته به پرسنل و خانواده‌های آنان در بخش سلامت نیز فعالیت داریم.

وی با بیان اینکه اکنون ۹ بیمارستان ناجا در کشور فعال است، خاطرنشان کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی منطقه‌ای حضرت ابوالفضل العباس (ع) ناجا در کرمانشاه، منطقه غرب کشور را پوشش می‌دهد که علاوه بر پرسنل و خانواده نیروی انتظامی و بازنشستگان آن، تمام اقشار مختلف مردم نیز می‌توانند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه به وظیفه خطیر پرسنل نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: در کنار این مهم باید به امنیت و سلامت پرسنل و خانواده‌های آنان نیز توجه جدی داشته باشیم و راه اندازی این بیمارستان‌ها در این جهت است.
وی همچنین یادآور شد: بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه در فضای مطلوب ساخته شده و تجهیزات خوبی در آن مستقر شده و از نظر سازه نیز استحکام بالایی دارد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم با قدردانی از توجه ویژه مسئولان ناجا به استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه مرزی و محور منطقه غرب کشور است و از این رو ساخت بیمارستان ناجا در استان یک نیاز ضروری بود.
سردار منوچهر امان اللهی با اشاره به اینکه پرسنل ناجا در زمینه برقراری نظم و امنیت در استان بسیار تلاش می‌کنند، افزود: باید خدمات بهداشتی و درمانی در حد مطلوب به آنان و خانواده هایشان ارائه شود.
وی خواستار تامین اعتبار برای تکمیل هرچه سریعتر مرحله دوم این بیمارستان شد و اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد افتتاح مرحله دوم این بیمارستان باشیم.
فاز اول بیمارستان ۹۶ تختخوابی منطقه‌ای حضرت ابوالفضل العباس (ع) ناجا در کرمانشاه امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در مراسمی با حضور سردار سرتیپ محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی در خیابان گمرک کرمانشاه افتتاح شد.
این بیمارستان در زمینی به مساحت پنج هزار و ۲۵۰ متر مربع و زیربنای ۱۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع در ۲ ساختمان جداگانه و بااستفاده از بهترین مدل سازه و اسکلت و به صورت ضد زلزله ساخته شده است.
برای ساخت فاز اول بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای افتتاح مرحله دوم نیز به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.