سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای 15 برنامه آموزش و پرورش کاشان به مناسبت هفته معلم

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش كاشان گفت: 15 برنامه این ستاد به مناسبت هفته معلم ،گرامیداشت این هفته و تجلیل از فرهنگیان برگزارمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا فاضل دربندی در گفتگو با خبرنگاران گفت:این ویژه برنامه‌ها از روز سه شنبه 12 اردیبهشت با نواختن زنگ سپاس در هنرستان امام حسین علیه السلام با حضور فرماندار و مسوولان اجرایی شهرستان كاشان آغاز می‌شود.

وی افزود: گردهمایی كاركنان اداری و خانواده آنها، عطرافشانی گلزار شهدای معلم، برگزاری كوهگشت فرهنگیان، عیادت از بیماران فرهنگی و برگزاری مسابقه كتابخوانی گرامیداشت یكصدمین سالگرد آموزش و پرورش نوین كاشان از جمله برنامه های این هفته است.

به گفته وی، بیش از 70 نفر از كاركنان مدیریت آموزش و پرورش كاشان فرزندان خانواده شاهد هستند كه نخستین همایش این گروه از همكاران در هفته معلم برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی مدیریت آموزش و پرورش كاشان،اظهار داشت: آیین معلمان آسمانی از دیگر برنامه‌هایی است كه به مناسبت پاسداشت مقام 24 نفر از فرهنگیان فقید كاشان در دومین روز هفته معلم با حضور خانواده آنها در دبستان شاهد پسران برگزار خواهد شد.

فاضل دربندی، تصریح‌کرد:دیدار با امام جمعه كاشان، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش یك هزار نفری بازنشستگان ادوار آموزش و پرورش، سخنرانی مدیر آموزش و پرورش در مصلای نمازجمعه ، دیدار با خیرین مدرسه ساز، پیشكسوتان فرهنگی، خانواده شهدای فرهنگی و اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی در مدارس از دیگر برنامه های هفته معلم در كاشان است.

وی با اشاره به اجرای آیین تجلیل از 60 نفر از معلمان نمونه شهرستان كاشان در روز پنج شنبه 14 اردیبهشت افزود: 13 نفر از این تعداد به عنوان فرهنگی نمونه استان اصفهان انتخاب شده اند.

به‌گفته‌وی،160 نفر از فرهنگیان در سال جاری پس از سی سال تلاش در كلاس درس به افتخار بازنشستگی نایل می شوند كه آیین تجلیل از این گروه، هفدهم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

فاضل دربندی، در پایان اظهارداشت:باتوجه به اهمیت و ضرورت گرامیداشت مقام معلم، برنامه ها به گونه ای تدوین شده كه تجلیل از معلم و صاحبان علم به شكل شایسته فرهنگ سازی شود.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.