سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

تغییر اقلیم محیط زیست در تمام مناطق کشور

رئیس سازمان محیط زیست گفت: در تمام مناطق کشور شاهد تغییر در اقلیم زیست محیطی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ معصومه ابتکار در نشست با تشکل‌های زیست محیطی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل زیست محیطی در کنار مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و مشکلات بین‌المللی در اولویت کار دولت یازدهم قرار گرفت.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: حفاظت از محیط زیست در برنامه‌های این دولت قرار دارد و رئیس جمهور تأکید کرد که حفاظت از محیط زیست از اوجب واجبات است.

وی بر استفاده صحیح از منابع و ایجاد عدالت در این  خصوص تأکید کرد و یادآور شد: سفره‌های آب زیرزمینی ذخیره استراتژیکی برای هر کشوری محسوب می‌شود که در ابتدای شروع کار دولت یازدهم با تخلیه و مصرف 85 درصد سفرهای آب زیرزمینی مواجه شدیم.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد:داشتن مشاغل سبز و حفاظت از محیط زیست با استفاده از مردم روستاها از برنامه‌های دولت است که در همین راستا با توانمند کردن روستائیان آنها را نسبت به تغییر اقلیم آگاه می‌کنیم.

ابتکار با اشاره به اینکه تغییر اقلیم زیست محیطی را در تمام استان‌های کشور شاهد هستیم، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم این تغییر را احساس می‌کنیم که باید برنامه بلند مدتی برای این وضعیت ارائه شود.

وی در بخش دوم سخنان خود به در پیش بودن انتخابات اشاره کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری رای مردم تاثیرگذار و تعیین کننده سرنوشت کشور است و مردم می‌توانند با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در راستای توانمندسازی کشور گام بردارند و سرنوشت کشور را رقم بزنند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: انتخابات ریاست جمهوری برای آینده کشور مهم است و حضور باشکوه مردم در عرصه انتخابات نمایش قدرت، وحدت و حضور پرشور مردم ایران در عرصه انتخابات است.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات رکن مردم سالاری است خاطرنشان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم مهم است و مردم با شرکت در این انتخابات افراد شایسته را انتخاب کنند.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.