سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین حربه قلعه نویی برای کسب نایب قهرمانی

سرمربی تراکتورسازی قصد دارد از تمام پتانسیل تیمی خود برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر استفاده کند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم تراکتورسازی در چند هفته گذشته به علت مصدومیت و محرومیت بازیکنان خود با کمبود نفرات در نیمکت مواجه شده بود اما با رفع مصدومیت و پایان محرومیت بازیکنان دغدغه ای برای بازی با نفت تهران در هفته پایانی لیگ برتر ندارد. 

تراکتورسازان رقابت تنگاتنگی با آبی پوشان پایتخت برای نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال دارند و در اختیار داشتن تمام نفرات برای بازی با نفت تهران اتفاق خوشایندی برای قلعه نویی محسوب می شود تا تیمش را با نفرات کامل به مصاف شاگردان دایی بفرستد. 

جاسم کرار هافبک تراکتورسازی محرومیتش به پایان رسیده و قادر به همراهی تراکتورسازان در بازی هفته پایانی لیگ برتر فوتبال است. همچنین تراکتورسازان برای بازی با نفت تهران بازیکن سه اخطاره ندارند و همین موضوع می تواند دست قلعه نویی برای چیدن نفرات خود در زمین بازی باز کند. 

لوسیانو ادینهو به علت مصدومیت چند بازی تیمش را از دست داده بود اما با رفع مصدومیتش می تواند مقابل نفت تهران بازی کند. 

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی ضمن تایید این مطلب گفت: بازیکنان تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و آماده بازی پایانی برابر نفت تهران هستند. همچنین مصدومیت و محرومیت بازیکنان ما به پایان رسیده و با تمام قوا به مصاف نفت تهران می رویم. 


وی بیان کرد: جاسم کرار هم محرومیتش به پایان رسیده است اما بازی کردن این بازیکن به تصمیم قلعه نویی بستگی دارد. ادینهو هم مصدومیتش برطرف شده است اما حضورش در ترکیب اصلی مشخص نیست. 

به هر حال باید دید تراکتورسازان با تمام نفرات خود می توانند با غلبه بر نفت تهران نایب قهرمان لیگ برتر شوند یا این عنوان را تقدیم آبی پوشان پایتخت می کنند؟

انتهای پیام/ 






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.