سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

آغاز عملیات شبانه روزی پروژه پل قدس در اردبیل

شهردار اردبیل از آغاز فعالیت شبانه در کارگاه پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان در جریان بازدید از فعالیت شبانه پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس، افزود: با آغاز عملیات شبانه آرماتوربندی فاز SQ (میدان بیضی شکل) در بالادست پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس، فعالیت‌های کارگاه این پروژه عظیم عمران شهری شبانه روزی شد.

وی تصریح کرد: در بالادست این فاز تا کنون حدود ۸۰ تن میلگرد به کار رفته و برای تکمیل عملیات آرماتوربندی همین بخش نیز تا ۳ روز آینده حدود ۲۵ تن میلگرد به طور شبانه روزی مورد استفاده قرار می گیرد.

شهردار اردبیل افزود: این بخش از عرشه فاز SQ با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد با سرعت مناسب در حال تکمیل شدن است و از سه روز آینده نیز عملیات بتن ریزی در این بخش آغاز می شود.

لطف اللهیان خاطرنشان کرد: بخش پایین دست فاز SQ (میدان بیضی شکل) نیز با پیشرفت ۹۰ درصدی در عملیات قالب‌بندی و پیشرفت ۲۰ درصدی آرماتوربندی به همراه فازهای A و B پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس با اتمام مراحل فنداسیون و در حال تکمیل بودن عملیات بتن‌ریزی، به طور همزمان با بخش بالادست این پروژه به صورت شبانه روزی در حال اجرا می باشد.

وی همچنین تاکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته و تعهدات پیمانکار طرح، شهرداری اردبیل تلاش دارد فاز SQ (میدان بیضی شکل) پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس را تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری برساند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.