سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مسابقات شترسواری قهرمانی کشور در خور و بیابانک اصفهان برگزار می شود

دبیر هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان از برگزاری هفتمین دوره مسابقات شترسواری قهرمانی کشور در روستای تاریخی مصر از توابع شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی صفایی  زمان برگزاری این مسابقات را جمعه هفته جاری اعلام کرد و افزود: در این رقابت ها شترسوارانی از استان های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، قم، فارس و اصفهان حضور خواهند داشت.

وی مسافت این مسابقات را سه کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: قرار است از هر استان پنج ورزشکار به همراه شتر در این رقابت ها حضور یابند.
دبیر هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان اضافه کرد: این دوره از حیث شمار شرکت کنندگان، نسبت به دوره های قبلی از جایگاه بالاتری برخوردار است.

وی زمان ورود شرکت کنندگان به محل برگزاری مسابقات را روز پنجشنبه هفته جاری اعلام کرد و افزود: هنرنمایی 'مجتبی کریم زاده' قهرمان موتورسواری کراس آسیا و اجرای موسیقی محلی به مناسبت اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه های این دوره از رقابت های شتر سواری قهرمانی کشور است.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.