سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهت حضور در بازی های کشورهای اسلامی؛

علت برگزار نشدن مسابقات انتخابی تیم ملی شیرجه چه بود؟

تیم ملی شیرجه اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی بدون برگزاری مسابقات انتخابی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، قرار بر این بود دو سهمیه شیرجه ایران برای حضور در مسابقات هم بستگی کشورهای اسلامی اواخر اردیبهشت و پس از برگزاری مسابقات انتخابی معرفی شوند اما این اتفاق رخ نداد و شهنام نظرپور و مجتبی ولی پور قبل از برگزاری اردوی متمرکز تهران و بدون برگزاری مسابقات انتخابی به عنوان نمایندگان ایران در باکو معرفی شدند.  
 
این در حالی که بود علاوه نظرپور و ولی پور که در استان های خود مشغول تمرین بودند، حمید کریمی، حامد بزمی و علی شکول نیز تمرینات خود را به طور جدی زیر نظر کادر فنی پیگیری می کردند.  
 
محمد رضا شکول سرمربی تیم ملی شیرجه در مسابقات کشورهای اسلامی در این باره گفت: از ابتدا پیش بینی شده بود شانس مدال شیرجه در باکو در دو رشته سینکرو(شیرجه هماهنگ) 3 و 10 متر است. با توجه به این که نظرپور و ولی پور در رقابت های آسیایی ژاپن موفق به مدال گیری در سکوی هماهنگ 10 متر شده بودند قرار بر این شد این دو نفر به باکو اعزام شوند. ضمن این که شکول، بزمی و کریمی هیچ کدام سکو رو نیستند و مهارت بیشتری در تخته دارند.
 
وی ادامه داد: البته نظرپور و ولی پور در تخته نیز شرکت خواهند داشت. اما به دلیل آن که در تخته شانس مدال آوری پائین است ترجیح دادیم بر روی سکوهای هماهنگ تمرکز کنیم و تیم را به طور کامل برای سکوی هماهنگ آماده کنیم.  
 
شکول درباره این که آیا این موضوع بر روحیه دیگر شیرجه روها تاثیر منفی گذاشته است یا خیر اظهار داشت: بله احتمالا این اتفاق افتاده است. امیدوارم فدراسیون با تدارک مسابقات دیگری از این شیرجه روها بهره ببرد.  
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.