سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

گازرسانی به هفت روستای خاتم با اعتبار 70 میلیارد ریال

عملیات اجرایی گازرسانی به هفت روستای خاتم با اعتبار 70 میلیارد ریال آغازشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   فرجام فاضلی فرماندار خاتم گفت:خوشبختانه با اتمام گازرسانی به این روستاها دیگر شهرستان خاتم هیچ روستای بدون گاز نخواهد داشت و همچنین دهستان چاهک نیز بزودی عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید و مردم می توانند از این نعمت برخوردار شوند.

فاضلی افزود: یکی از اهداف انقلاب ماندگاری مردم در روستاها و توسعه آنها بوده است که این مهم محقق نمیشود مگر با ایجاد زیر ساختها در روستاها که می تواند مهاجرت به روستا را معکوس کرده و موجب توسعه آنها شود.

وی در تشریح این طرح گفت: این طرح با اعتبار 70 میلیارد ریال و اجرای86 کیلومتر شبکه توزیع ریلی پلی اتیلن و 23 کیلومتر خط تغذیه فولادی و نصب یک ایستگاه CGSبا ظرفیت 10000متر مکعب و نصب دو ایستگاه TBSبا ظرفیت 2500 متر مکعب و قابلیت نصب 700 انشعاب خانگی وتجاری اجرایی خواهد شد.

 فلاح مدیر عامل گاز استان افزود: از542 روستای واجدشرایط استان 321 روستا گاز دارشده وهم اکنون 80 روستای این استان پیمانکاردرحال گازرسانی هست که تا پایان شهریور به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین یادآور شد: در شهریور ماه امسال 19 شهر این استان به شبکه گازرسانی متصل خواهند شد و تنها شهر باقی مانده بهاباد است که خوشبختانه پیشرفت خوبی داشته و با 60 درصد پیشرفت امیدواریم در هفته دولت تکمیل شود.

عملیات اجرایی گازرسانی به هفت روستای خوانسار، حسن آباد، چنارناز،کرخنگان، ولیعصر کندر و توتک، روز یکشنبه طی مراسمی در روستای خوانسار این شهرستان آغاز شد.

99 درصد جمعیت شهری، 73 درصد جمعیت روستایی و در مجموع 95 درصد جمعیت استان یزد از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.