سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بادامچی درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لزوم رعایت قوانین از سوی نامزدهای انتخابات شوراها/ رفع مشکلات مردم وظیفه اصلی اعضای شوراهاست

عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر و روستا باید به دور از هر گونه فعالیت جناحی و سیاسی‌کاری به دنبال رفع معضلات و مشکلات مردم باشند.

"محمدرضا بادامچی" عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا باید با رعایت قوانین انتخابات فضا را برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با آن‌ها فراهم کنند، گفت: رعایت اصول قانون از سوی نامزدها باعث می‌شود تا مردم علاقه بیشتری برای شرکت در انتخابات داشته باشند و تلاش نامزدها هم باید در جهت جذب حداکثری مردم در انتخابات باشد.

بادامچی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات جایگاه شورای شهر و روستا را تبیین می‌کند، اظهار داشت: مردم اگر با علاقه به نامزدهای مورد نظر خود رأی دهند، پس از انتخابات هم آن‌ها را بیشتر مورد حمایت قرار می‌دهند و اعضای شورا جایگاه بالاتری پیدا خواهند کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: ارتقای جایگاه شورای شهر موجب پیشرفت شهرها و روستاها و رفع دغدغه‌های مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه شوراها از لحاظ سیاسی هنوز جوان است، خاطرنشان کرد: وظیفه اعضا و کاندیداهای شورای شهر این است که به دور از هرگونه فعالیت جناحی و سیاسی‌کاری به دنبال رفع معضلات و مشکلات مردم باشند تا بتوانند حمایت مردم را در کنار خود داشته باشند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.