سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادی: انتظارم در لیگ طلایی برآورده نشد

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: قهرمانی در لیگ طلایی رضایت بخش است اما انتظار بیشتری از خودم داشتم.

احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی خود در رقابت های مرحله نخست لیگ طلایی دو و میدانی اظهار داشت: خدا را شکر به قهرمانی رسیدم اما انتظار بیشتری از خودم داشتم و می خواستم دست کم 65 متر پرتاب کنم. از طرفی وزش باد و وضعیت نامناسب جوی در پایین آمدن رکورد من تاثیرگذار بود.

وی افزود: البته من به تازگی عمل جراحی را پشت سرگذاشتم و با توجه به این امر قهرمانی در لیگ طلایی رضایت بخش است.

حدادی درمورد عملکرد رقیبان خود در این رقابت تصریح کرد: سجاد پیرآیقرچمن با پرتاب 58 متر و 75 سانت در جایگاه دوم قرار گرفت. رقیبانم عملکرد خوبی داشتند اما بازهم تاکید می کنم توقع بیشتری از خودم داشتم.

وی درباره غیبت مسئولان فدراسیون دو و میدانی در مسابقه این ماده لیگ طلایی بیان کرد: فکر می کنم مسئولان فدراسیون در سالن کنار محل رقابت پرتاب دیسک حضور داشتند.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک 2012 درمورد مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی گفت: تا پیش از شروع این رقابت ها در تهران تمرین می کنم و امیدوارم در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا نسبت به لیگ طلایی عملکرد بهتری داشته باشم.

حدادی درباره اینکه آیا فدراسیون دو و میدانی از برنامه های آماده سازی وی حمایت می کند یا خیر، تصریح کرد: فدراسین از من حمایت خوبی می کند و حتی سهم خود از هزینه عمل جراحی من را پرداخت کرده است. البته کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تاکنون سهم خود را پرداخت نکرده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.