سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

تلاش برای تبدیل شهرک صنعتی زاگرس به منطقه ویژه

استاندار کرمانشاه گفت: پیگیریم که مجموعه شهرک صنعتی زاگرس و محوطه پالایشگاه آناهیتا به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدلله رازانی گفت: پیشنهادی را بررسی کردیم که بر اساس آن شهرک صنعتی زاگرس و محدوده پالایشگاه آناهیتا به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود، این پیشنهاد را ارائه می‌کنیم و پیگیر اجرای آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: هدف ما این است که این منطقه ویژه اقتصادی شبیه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و ... رونق بگیرد و بتوانیم از تسهیلات آن خصوصا معافیت مالیاتی 15 ساله استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه معتقد است، در این صورت دیگر ابهاماتی که در مورد معافیت مالیاتی پالایشگاه آناهیتا وجود دارد و به توجیه اقتصادی آن لطمه می‌زند، دیگر وجود نخواهد داشت.

وی استقرار یک مرکز اورژانس و آمبولانس در این محدوده را بهتر دانست و تاکید کرد: وجود پایگاه اورژانس و یا ایجاد یک درمانگاه خصوصی بهتر است، زیرا سیاست دولت نیز خصوصی سازی و واگذاری امور به خود مردم است.

استاندار کرمانشاه سپس به مباحث دعاوی مالیاتی بخش خصوصی و مودیان مالیاتی اشاره داشت و افزود: باید حق و انصاف در رسیدگی به پرونده‌ها ملاک باشد، رسیدگی به پرونده‌ها به دلیل اردحام بالای کار سوری نباشد، به علاوه شان و تکریم بخش خصوصی نیز در این بین مدنظر قرار گیرد.

رازانی در خصوص مکان هیات‌های حل اختلاف مالیاتی نیز یادآوری کرد: باید این اماکن در شان مودیان باشد و اگر کمکی در این خصوص از ما برمی‌آید، کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه گاهی برخی از شرکت‌های سود ده پول گاز، برق و ... را نمی‌پردارند و به تعویق انداختن بدهی را هنر می‌دانند، تاکید کرد: نباید همیشه فکر کنیم دستگاه‌های خدمت رسان مقصر هستند .

استاندار کرمانشاه گفت: در مواردی که به دلیل بدهی و یا اضطرار خدماتی مانند گاز، برق و ... واحدهای تولیدی و صنعتی قرار است قطع شود، ابتدا باید استانداری از چند روز قبل در جریان باشد و بدون هماهنگی ارائه خدمات به واحدها قطع نشود.

 
 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.