سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلاف خانوادگی به اسیدپاشی ختم شد

اختلاف خانوادگی یک زوج جوان در جغتای به اسید پاشی مرد جوان به همسرش ختم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ساعت ۲۳ روز جمعه مردی جوان که از چند روز قبل با همسرش دچار اختلاف جدی شده بود در منزل پدر خانم خود بار دیگر با شریک زندگیش برسر طلاق و جدایی از همدیگر جر و بحث شدیدی کردند.

وی افزود:مرد جوان که کنترلی بر اعصاب و رفتار خود نداشت وقتی از همسرش شنید حاضر به طلاق توافقی نیست تصمیم عجولانه‌ای گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: شوهراین زن جوان که از قبل نیز او را به اسیدپاشی تهدید کرده بود ناگهان از اتاق بیرون رفته و در بازگشت مقداری ازاسید در حالی بر روی بدن زن جوان پاشید که او به حرکات رفتار شوهرش مشکوک شده و قصد داشت در اتاق به ببندد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود:در پی این حادثه شوهر عصبی متواری شد و خانواده زن جوان او را بلافاصله به بیمارستان ولیعصر جغتای انتقال دادند.
وی گفت: این زن در تحقیقات اولیه پرونده مدعی شد همسرش به مواد مخدر اعتیاد دارد و ساکن تهران می‌باشند که از ۱۵ روز قبل به منزل پدری خود در شهرستان جغتای آمده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: زن جوان که از ناحیه سر و گردن دچار سوختگی شده بود بلافاصله تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت جستجوهای پلیس برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام//ف. ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.