سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مسکن مهر متری چند تمام شد؟

رییس انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: قیمت آماده‌سازی در مسکن مهر برای هر واحد متری 2 الی 3 میلیون تومان است که البته این مبلغ در شهر پردیس برای سازندگان بیش از 3 میلیون تومان تمام می‌شود.

حسن محتشم رییس انجمن انبوه سازان استان تهران در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه تعداد طبقات مسکن مهر در کشور حدود 5 الی 6 طبقه است، گفت: تعداد طبقات واحدهای مسکن مهر در پردیس به 14 طبقه می رسد که این موضوع شرایط ساخت را پیچیده‌تر کرده و از سوی دیگر هزینه آماده سازی آن را چندین برابر کرده است.
 
وی در ادامه افزود: قیمت آماده‌سازی در مسکن مهر برای هر واحد متری 2 الی 3 میلیون تومان است که این مبلغ در شهر پردیس برای سازندگان بیش از 3 میلیون تومان تمام می‌شود. البته بخشی از این مبلغ را دولت به عنوان ارزش افزوده از سوی واحدهای تجاری و اداری دریافت کرده است.
 
رییس انجمن انبوه سازان استان تهران تصریح کرد: در کل کشور اکثر واحدهای مسکن مهر رو به اتمام و یا به اتمام رسیده است و تنها در بخش های زیرساختی و روساختی با مشکل روبرو شده است.
 
محتشم اظهار داشت: سازندگان متعهد به ساخت هستند و این در صورتی است که آورده‌های متقاضی تأمین و به موقع به سازندگان پرداخت شود و امیدوار هستیم دولت امسال بتواند سروسامان منطقی به واحدهای مسکن مهر داده تا این واحدها تکمیل شود.
 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.