سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استعدادیاب فدراسیون فوتبال:

بوشهر در آینده حرف زیادی برای گفتن در سطح کشور خواهد داشت

استعداد یاب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی گفت: بوشهر در آینده حرف زیادی برای گفتن در سطح کشور خواهد داشت، تیم سپاهان خورموج که قهرمان لیگ استان بوشهر شده و نماینده این استان در لیگ دسته سوم کشور قرار دارد باید مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید معماری با بیان اینکه مرحله دوم مسابقات کشوری جوانان زیر گروه دسته یک کشور با شرکت تیم‌های فوتبال پرسپولیس قائم شهر، پویش شیراز، ایرانجوان خورموج و مقاومت تهران در شهرستان دشتی استان بوشهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: با ماموریت و ابلاغ از طرف کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به این استان سفر کرده‌ام و کشف استعدادهای این بازی‌ها جهت معرفی به مربیان تیم ملی جوانان ایران برای دو سال آینده از وظایف من در این سفر است.

وی ضمن تقدیر از هیات فوتبال استان بوشهر و شهرستان دشتی افزود: هیات فوتبال استان بوشهر و شهرستان دشتی توانستند با یک میزبانی بسیار خوب از تیم‌ها استقبال کنند و علی‌رغم این که هوا یک مقدار گرم است دو بازی برگزار شد.

استعداد یاب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: دو تیم پرسپولیس قائم شهر و ایرانجوان خورموج بازی خوبی در روز گذشته برگزار کردند که نوید این را می‌دهد که ما در آینده شاهد تیم‌های ملی خوبی در سطح کشورمان باشیم.

معماری با تاکید بر اینکه شهرستان دشتی دارای فوتبال خوبی بوده و مسوولین امر باید کمک کنند کسانی که در امر باشگاه‌داری مثل خانواده منفرد مورد حمایت قرار گیرند، تصریح کرد: جوانان شهرستان دشتی دارای این پتانسیل هستند که در سطح اول استان بوشهر و کشور بازی کنند، در سال‌های گذشته چند بازیکن بودند که از همین شهرستان دشتی، در تیم‌های شاهین، ایرانجوان بوشهر و پرسپولیس برازجان حضور پیدا کردند و تیم ایرانجوان خورموج هم تا مرحله نهایی ورود به تیم دسته یک حضور پیدا کرد هر چند به دلایلی حمایت نشد.

وی با اعلام این که بوشهر در آینده حرف زیادی برای گفتن در سطح کشور خواهد داشت، اظهار داشت: تیم سپاهان خورموج که قهرمان لیگ استان بوشهر شده و نماینده این استان در لیگ دسته سوم کشور قرار دارد باید مورد حمایت قرار گیرد.

معماری با بیان اینکه هنوز نگاه‌های مدیران صنایع نفتی در استان بوشهر به فوتبال یک نگاه سنتی است و بیشتر تمرکزشان بر ورزش همگانی قرار دارد، یادآور شد: این امر باعث شده سرمایه‌هایی که برای فوتبال حرفه‌ای لازم است و یا سیستم باشگاه‌داری نوینی که در آسیا و اروپا سالیان سال طی شده هنوز در ایران جا نیافتاده است.

وی گفت: انتظار داریم قانون مدونی در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسانند تا بستر را برای سرمایه‌گذاران بخش غیردولتی در رشته فوتبال فراهم شود و با اهدای زمین، امکانات و وام‌های ارزان‌قیمت بتوانند از شرایط بلاتکلیفی که معلوم نیست خصوصی یا دولتی هستیم خارج شویم.

استعدادیاب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی عنوان کرد: این امر باعث شکوفایی استعداد چهره‌های ورزشی جوانان می‌شود که در آینده تیم‌ملی نقش اساسی برعهده دارد.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.