سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اردبیل آماده برگزاری شایسته مسابقات والیبال امیدهای آسیا می باشد

فرماندار اردبیل گفت که این شهرستان با اقدام های زیربنایی در آماده سازی سازی سالن های ورزشی و نیز تامین دیگر امکانات لازم آماده برگزاری شایسته مسابقات والیبال امیدهای آسیا می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی افزود: نواقص احتمالی سالن های رضازاده و شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی برطرف شده و مورد تائید کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون والیبال ایران قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: سالن های برگزاری مسابقات بازسازی و زیباسازی شده و شهرداری اردبیل هم نسبت به زیباسازی و مناسب سازی شهر به ویژه اطراف سالن ها و مسیر تردد مهمانان خارجی اقدامات خوبی انجام داده است.

فرماندار اردبیل گفت: با برگزاری این مسابقات طلسم برگزاری مسابقات بزرگ و بین المللی در اردبیل شکسته شد و از این به بعد شاهد برگزاری مسابقات ملی و جهانی در اردبیل در رشته های بسکتبال، هندبال و فوتسال خواهیم بود.

زنجانی افزود: تاکنون غیر از تیم ملی ایران که چندین روز پیش وارد اردبیل شده است، تیم ملی کشورهای ازبکستان، پاکستان، مالزی و چین تایپه وارد اردبیل شده اند و بقیه تیم ها تا فردا وارد اردبیل خواهند شد.

دومین دوره رقابت های والیبال امیدهای آسیا و انتخابی مسابقات جهانی مصر، روزهای 11 تا 19 اردیبهشت ماه آینده در اردبیل برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.