سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر خانه اخلاق‌پژوهان جوان قم

سی و پنجمین کارگاه "فلسفه اخلاق طلاب" ‌در قم برگزار می‌شود‌‌

مدیر خانه اخلاق‌پژوهان جوان قم از برگزاری سی و پنجمین کارگاه "فلسفه اخلاق طلاب" ‌در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام میثم غلامی، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های فلسفه اخلاق اظهار داشت: کارگاه‌های فلسفه اخلاق از سوی خانه اخلاق پژوهان جوان قم برای دانشجویان و طلاب برگزار می‌شود.
 
مدیر خانه اخلاق پژوهی جوان قم با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه‌های فلسفه اخلاق افزود: یکی از اهداف ما برای برگزاری این کارگاه‌ها ترویج بحث اخلاق پژوهی و همچنین توجه به بزرگان فلسفه و اخلاق نظری است تا به این وسیله طلاب و دانشجویان با بزرگان فلسفه و اخلاق آشنا شوند.
 
غلامی بیان کرد: تاکنون 34 جلسه از کارگاه‌های فلسفه اخلاق برگزارشده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کنیم تا 40 جلسه از کارگاه‌های فلسفه اخلاق را برای طلاب و دانشجویان علاقه‌مند برگزار کنیم.
 
مدیر خانه اخلاق‌پژوهان جوان قم تصریح کرد: شرکت برای عموم دانشجویان و طلاب علاقه‌مند به مباحث فلسفی و اخلاقی آزاد است و این افراد می‌توانند از مباحث این کارگاه‌ها استفاده کنند.
 
وی ‌بیان کرد: جلسه سی‌ و پنجم کارگاه فلسفه اخلاق روز دوشنبه از ساعت 18 توسط حجت الاسلام مسعود آذربایجانی مدیر مرکز تخصصی اخلاق دارالهدی برگزار می‌شود.
 
غلامی اظهار داشت: کارگاه فلسفه اخلاق هر دو هفته یک‌بار ساعت در بلوار امین کوچه 13 پلاک 29 برگزار می‌شود.
 
مدیر خانه اخلاق‌پژوهان جوان قم بیان کرد: با توجه به اینکه زمان برگزاری کارگاه فلسفه اخلاق متغیر است طلاب و دانشجویان علاقه‌مند برای اطلاع‌رسانی از زمان برگزاری این کلاس‌ها می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 10002532942770 و کانال تلگرام Telegram.me/EthicHouse از جزئیات دقیق‌تر برگزاری کارگاه‌های فلسفه اخلاق مطلع شوند.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: فلسفه اخلاق ، طلاب ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.