سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

برگزاری برنامه های بزرگداشت مقام معلم در خوزستان

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم خوزستان گفت: به مناسبت روز معلم 50 برنامه و مراسم بزرگداشت این روز در 41 منطقه آموزشی استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حرج چلداوی ، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم خوزستان اظهار کرد: در این برنامه ها و همایش ها از فرهنگیان نمونه، تقدیر و نقش معلم در پرورش نسل های آینده و توسعه نیروی انسانی جامعه تبیین می شود.

وی افزود: روز شانزدهم اردیبهشت ماه جاری نیز طی مراسمی نمادین در سالن همایش طلائیه آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز، از 70 معلم نمونه خوزستان تجلیل می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم خوزستان خاطر نشان کرد: انتخاب معلمان نمونه براساس 15 معیار وزارتی از جمله تالیف و ترجمه منابع آموزشی، فعالیت های پژوهشی، ارایه مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی عنوان کرد.

 چلداوی، تولیدات آموزشی مانند، ساخت نرم افزار و سخت افزار علمی آموزشی، ایثارگری، حافظ و قاری قرآن بودن، فعالیت در گرو های آموزشی، قهرمانی در مسابقات ورزشی و کسب رتبه در الگوهای برتر تدریس و مسابقات علمی و فرهنگی را از دیگر معیارهای انتخاب معلمان نمونه برشمرد.

وی گفت: در هفته معلم 50 برنامه و مراسم بزرگداشت روز معلم در 41 منطقه آموزشی استان خوزستان به مناسبت هفته معلم برگزار می شود.

چلداوری یادآورشد: دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری به نام «معلم، ولایت مداری و سلوک مطهری» نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: سیزدهم اردیبهشت ماه به نام «معلم و تکریم اجتماعی» و روز سوم و چهارم این هفته نیز به اسم «معلم و پیشکسوتان تعلیم و تربیت» و « معلم، توسعه اجتماعی و انسجام ملی » نامگذاری شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم خوزستان  در پایان عنوان کرد: روز پنجم، پنجم و ششم هفته بزرگداشت مقام معلم نیز به ترتیب به عنوان « معلم، مسئولیت پذیری و هدایت انقلابی »، «معلم، مرجعیت تربیتی و مولد سرمایه اجتماعی» و « معلم و تکریم سازمانی » نامگذاری شده اند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.