سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری: بازیکنان ذوب آهن با غیرت بازی می کنند/ کسب یک امتیاز برابر پرسپولیس رضایت بخش است

مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنان تیم ما فقط 55 درصد از قراردادشان را دریافت کردند اما آنها با غیرت بازی می کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سعید آذری بعد از تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد:  بازی با کیفیت و با طراوتی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. دو تیم فوتبال زیبا و شناوری را بازی کردند و خوشبختانه توانستیم یک امتیاز از تیم پرسپولیس بگیریم. ذوب‌آهن تنها تیمی است که هم در دور رفت و هم در دور برگشت مقابل پرسپولیس امتیاز گرفته است. امیدوارم این یک امتیاز در پایان لیگ به ما کمک کند. 

وی در ادامه عنوان کرد:  از کسب یک امتیاز خوشحال هستم  اما معتقدم مستحق 3 امتیاز بازی بودیم. 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که بازیکنانش بعد از زدن گل سوم پرسپولیس را دست کم گرفته بودند، تصریح کرد: این را قبول ندارم وقتی تیمی به پرسپولیس 3 گل می‌زند طبیعی است عقب‌نشینی کند. در مورد پنالتی هم ندیدم آن صحنه پنالتی بود یا نه اما معتقدم در برخی از لحظات بازی تمرکزمان کم شد و اما در کل بازیکنان ذوب‌آهن امروز فوق‌العاده بازی کردند.

آذری درباره مشکلات مالی تیم‌ها و اینکه بازیکنان برخی تیم‌ها دست به اعتصاب می‌زنند، گفت: من اینجا موظفم از بازیکنان و کادرفنی تیمم تشکر کنم، ما امسال فقط 56 درصد از پول بازیکنان را داده‌ایم اما آنان با غیرت و شرافتمندانه در زمین بازی می‌کنند. به سایر تیم‌ها کاری ندارم اما  باید از بازیکنانم تشکر کنم. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.