سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اجرای طرح " کوچ پرستوها به آشیانه"

مسئول شعبه کرمانشاه موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها از اجرای طرح " کوچ پرستوها به آشیانه" خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مسئول شعبه کرمانشاه موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها از اجرای طرح " کوچ پرستوها به آشیانه" خبر داد و گفت: در قالب این طرح همزمان با جشن نیمه شعبان، جهیزیه تعدادی از نوعروسان نیازمند را با همکاری خیرین تامین خواهیم کرد.

  هایده وروایی گفت: حدود 25 نوعروس نیازمند شناسایی شده‌اند که بنا داریم در آستانه نیمه شعبان جهیزیه این افراد را با همکاری خیرین تامین کنیم.

وی اقلامی که قرار است به عنوان جهیزیه تامین شود را شامل فرش، بخاری، پشتی، گاز، وسایل آشپزخانه و ... عنوان کرد و ادامه داد: خیرین می‌توانند به دو صورت نقدی و غیرنقدی به این نوعروسان کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: خیرینی که اقلام را تهیه می‌کنند می‌توانند تا قبل از نیمه شعبان آن را به موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها واقع در خیابان شیرین، روبروی ترمینال شماره یک، کوی امیریان، پلاک یک تحویل دهند، همچنین افرادی که تمایل به کمک نقدی دارند می‌توانند کمک خود را به شماره حساب 1817067464 به نام موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها واریز کنند.

وروایی عنوان کرد: تمامی کمک‌های نقدی تا قبل از نیمه شعبان صرف خرید وسیله و جهیزیه خواهد شد.

وی از عموم مردم درخواست کرد در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند و افزود: در روز نیمه شعبان جشنی برای این نوعروسان برگزار خواهیم کرد و جهیزیه را به آنها اهدا می‌کنیم.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.