سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

خبرنگاران به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح کمک کنند

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تهییج مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، به انتخاب اصلح کمک کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی در آیین تجلیل از برترین‌های عرصه خبر و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران در تبیین، تبلیغ و اشاعه مفاهیم و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی نقش و رسالت مهمی دارند.

وی با اشاره به تلاش‌های دلسوزانه خبرنگاران در انعکاس شایسته رویدادهای مختلف با هدف آگاهی بخشی و خدمت به مردم بصیر و ولایتمدار افزود: نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در تهییج مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در ۲۹ اردیبهشت ماه جاری قابل توجه است.

مدیرکل صدا و سیما و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعامل برای بصیرت افزایی و کمک به انتخاب اصلح براساس رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری از دیگر وظایف خبرنگاران در انتخابات پیش رو می‌باشد.

عظیمی با تأکید بر پوشش مناسب اخبار این رویداد مهم خاطر نشان کرد: دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در کنار تبلیغات انتخاباتی و نقد‌ها و مناظرات مختلف در مورد عملکرد دولت ها، به طور برجسته بیان شود.

بهروز رضایی قائم مقام صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم گفت: خبرنگاران با روشنگری، یاریگر مردم برای انتخاب اصلح در انتخابات امسال باشند.

وی افزود: مسئولان باید در کنار پوشش اخبار و عملکرد دستگاه ها، از انتقادات ظریف خبرنگاران نیز استقبال و قدردانی کنند چرا که پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

علی گرجی مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز با تقدیر از خدمات و همکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه در برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر گفت: برگزاری باشکوه مراسم انقلابی و ایام الله فجر ۳۸ بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن مرهون تلاش و همراهی صادقانه خبرنگاران در کنار سایر عوامل و نیروهای مردمی، نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی است.

در این آیین از ۹۵ نفر از برترین‌های عرصه خبر و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۵ در چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.