سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جیرفت میزبان اردوی استعدادیابی منطقه 9 کشور

رییس کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری اردوی استعدادیابی منطقه 9 کشور به میزبانی شهرستان جیرفت خبر داد.

ماشاا... میرزاحسینی، رییس کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: جیرفت میزبان تیم استعدادیابی منطقه 9 کشور در رده سنی زیر 14 سال است.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی فراگیر استعدادیابی کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده، افزود: بر این اساس، کشور به 9 منطقه تقسیم شد که کرمان، کیش، هرمزگان و سیستان بلوچستان در منطقه 9 قرار گرفتند.

میرزاحسینی با بیان اینکه مربی استعدادیابی منطقه 9کشور، علی محمد زحمتکشان است، تصریح کرد: تا کنون در منطقه 9 طرح ملی فراگیر استعدادیابی کشور به همت هیئت فوتبال استان کرمان شش اردو برگزار شده است، که این اردو هم هفتمین اردو خواهد بود.

وی یادآور شد: اردو اول در کرمان، اردو دوم در جیرفت، اردو سوم در زرند، اردو چهارم در ریگان و بم، اردو پنجم در مشهد بود و اردو ششم که چند وقت پیش به میزبانی منوجان برگزار شد.

میرزا حسینی با اذعان به اینکه بازیکنان متولد دی ماه 82 به بعد می‌توانند در این تست شرکت کنند، گفت: بعد از گذشت مدتی و پس از برگزاری چند اردو، هر 9 منطقه به صورت تورومنت مسابقه خواهند داد که از بین تمام بازیکنان این 9 منطقه برای تیم‌های ملی نونهالان، پشتوانه نوجوانان و رده‌های سنی جوانان استعدادیابی صورت خواهد گرفت.

رییس کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان افزود: 25 نفر از قبل انتخاب شده اند که هرماه، 3روز باید در یکی از شهرستان ها تمرین کنند و نتیجه این تمرینات هم به فدراسیون اعلام می شود.

میرزاحسینی با اشاره به این موضوع که هرماه 3روز این تمرینات برای استعدادیابی باید برگزار شود، تصریح کرد: در این اردوها به مناطق مختلف استان و شهرهای صاحب فوتبال می‌رویم که بازیکنان را به اردوها دعوت کنیم و استعدادها را کشف کنیم.

انتهای پیام/ب

برگزاری اردوی استعدادیابی منطقه 9 کشور در جیرفت

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.