سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

دستگیری زن رمال در بهشهر

ماموران انتظامی شهرستان بهشهر زن رمال را دستگیر کردند.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفگتو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با روش های دعانویسی ، رمالی و فالگیری از طریق شبکه های مجازی ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه متهم به نام فاطمه 38 شناسایی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مرجع قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

سرهنگ شجاعی افزود: متهم با اعتراف به کلاهبرداری از شهروندان از طریق رمالی و فالگیری در شبکه های مجازی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی بهشهر با بیان اینکه کلاه برداران معمولا با استفاده از شیوه های حیله گرانه در فضاهای مجازی همواره به دنبال سودجویی های خود هستند، گفت:

وی در خاتمه با اشاره به این که گفت: امروزه با توجه به اين كه بهترين مشاوران مذهبی، خانواده و روانشناسی در جامعه ما در دسترس هستند، ديگر زمان رمالی و پيشگويی برای حل گرفتاری ‌های مردم گذشته است و كارشناسان امر می توانند اين مشكلات را به خوبی حل كنند، اتفاقی كه هرگز در مراجعه به يک فالگير و رمال رخ نمی دهد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.