سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

انتخابات فرصت مردم برای تغییر مدیریت کشور است

انتخابات فرصتی برای مردم تا مسئول مدیریت کشور را تغییر دهند و دشمن با استفاده از این فضا به دنبال تغییر ماهیت نظام اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه تربت جام در همایش دانشگاه و انتحابات وحدت آفرین گفت: انتخابات یک جنگ خاموش است و فرصتی برای مردم است تا مسول مدیریتی کشور را تغییر دهند و دشمن با استفاده از این فضا به دنبال تغییر ماهیت نظام اسلامی است.

وی افزود: دشمن می‌داند که امکان تغییر حاکمیت برایش میسر نیست و برنامه اش را برای تغییر ساختار و آرمان‌های حاکمیت قرار داده و می‌گوید هرکس حتی به چند در صد از آرمان‌های حاکمیتی فاصله داشته باشد مناسب است و این جنگ نرم در حال پیدا شدن می‌باشد.

امام جمعه تربت جام با اشاره به سیاه نمایی بعضی از رسانه‌ها گفت: نامزد‌ها برای معرفی خود عملکرد‌های گذشته را منکر نشوند و البته انتقاد مدیریتی را با مردم بگویند که اگر دولتی با روحیه انقلابی مستقر باشد وضعیت کشور چگونه خواهد بود وبیم و امید به اندازه واقعیت جامعه مطرح شود.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به نقش ایران در منطقه و جهان افزود: انتخابات ما جشنواره‌ای برای انتخاب اصلح که در معادلات منطقه‌ای جبهه مقاومت و در جهان بر مقابله با استکبار بسیار تاثیر گذار است.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان در خصوص ابلاغ سند اقتصاد مقاومتی گفت: سند اقتصاد مقاومتی در ۱۶ بند راهکار‌های اقتصادی را مطرح می‌کنند که در چندین سال گذشته رهبری بر اجرای شدن این سند تاکیدداشتند، ولی با توجه به عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی امسال به دوشاخصه اشتغال و تولید از برنامه اقتصاد مقاومتی نگاه ویزه داشتند.

امام جمعه تربت جام خطاب به نامزد‌های ریاست جمهوری تصریح کرد: نامزدهای انتخابات باید برنامه خود را در خصوص محقق شدن شعار سال ارائه نمایند تا مردم بتواند با برسی این دستورالعمل‌ها فرد اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام طاهری گفت: کشوری که ۱۰ میلیون جوان با تحصیلات عالیه دانشگاهی دارد از سرمایه قوی برای اجرای برنامه درونی نظام بهرمند است که می‌توان با تکیه بر این سرمایه مشکلات مدیریتی را با روحیه جهادی و انقلابی این جوانان حل کرد.

وی گفتمان سازی رامثبت دانست وخاطر نشان کرد: گفتمان سازی جلوی موج سازی را می‌گیرد و موجب توسعه فرهنگ میگرددوجناح بازی باعث قدرت طلبی می‌شود.

امام جمعه بااستفاده از آیات الهی گفت:خداوند برای انتخاب انبیاءشاخصه قوی، علم، تدین و امین تعیین کردند و ما هم مدیریت کشور رابایدبه کسانی بسپاریم که این شاخصه را داشته باشند و نگاه ما به انتخابات نباید منافع شخصی باشد.

حجت الاسلام طاهری افزود: مشارکت گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح مهمترین اهداف انتخابات است که برگزاری انتخابات سالم وامنونباید تخلف و تقلب صورت گیرد که حق ناس است و وظیفه مردم و نهاد‌ها اجرای قانون است.

وی با اشاره به فتنه دشمنان گفت: دشمن قابل اعتماد نیست و مسئولین نباید به دشمن امیدوار باشند و بداند آنچه موجب شد که سایه جنگ از کشور دور شود حضور جوانان در نبرد با تکفیرهادرکشور عراق وسوریه است.

امام جمعه تربت جام با اشاره با انتخابات شوراهای اسلامی شهر تربت جام تاکید کرد: ائتلاف بین شیعه و اهل سنت راهشگا و وحدت عملی است.

انتهای پیام//س. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.