سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اجرای طرح ستایش در شهرستان قوچان

همزمان با بهار طبیعت نوآموزان مراکز پیش دبستانی شهرستان قوچان در قالب طرح ستایش سرمایه‌های تحول و امید، یاوران، شاکریم در ادارت و نهادهای سطح شهرستان حضور یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسن، ولی زاده معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش قوچان گفت: طرح ستایش یکی از فعالیتهای حوزه پیش دبستانی اداره آموزش وپرورش می‌باشد در این طرح نوآموزان دوره پیش دبستانی به عنوان «سرمایه‌های تحول و امید» جامعه شناخته می‌شوند.

وی افزود: توجه به این سرمایه‌ها از اولویت‌های ویژه در نظام آموزش و پرورش کشور می‌باشد و این امر نیاز به همیاری و همکاری سایر دستگاه ها، ادارات، ارگان ها، نهاد‌ها و مسئولین محترم دارد.

معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش قوچان با اشاره به اجرای این طرح در سطح شهرستان گفت: در این راستا و همزمان با بهار طبیعت نوآموزان مراکز پیش دبستانی شهرستان در قالب طرح ستایش (سرمایه‌های تحول و امید، یاوران، شاکریم) به منظور اعلام مراتب قدردانی و سپاس نوآموزان پیش دبستانی به مسؤلین محترم و کارکنان خدوم ادارات و با هدف اطلاع رسانی به کلیه اقشار، مسئولین و کارکنان ادارات مبنی بر نقش مرجعیت آموزش و پرورش در دوره پیش دبستانی و حضور نوآموزان پیش دبستانی در عرصه اجتماع و آموزش مسئولیت پذیری به این نوآموزان، به کلیه ادارات، ارگان ها، نهاد‌ها مراجعه کردند.

انتهای پیام//ح. خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.