سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اجرای طرح های آبرسانی در شهرهای شرق مازندران

طرح های آبرسانی در شهرهای شرق مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ذاکری مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران در نشست با نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی به اجرای طرح های آبرسانی در شهرهای شرق مازندران اشاره کرد و گفت: پکیج تصفیه خانه فاضلاب در منطقه پیلم کتی بهشهر از سوی پیمانکار در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در مجموع برای اتمام این طرح ۲ هزار و ۵۶۰ متر شبکه فاضلاب نیاز است، افزود: در حال حاضر ۹۸۰ متر شبکه فاضلاب در پیلم کتی احداث شد.

ذاکری به اجرای دو طرح آبرسانی با اعتبار ۹ هزار میلیون ریال در بهشهر اشاره کرد و گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۶ هزار میلیون ریال و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۳هزار میلیون ریال با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در این شهر در حال اجرا است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران افزود: در شهر خلیل شهر نیز حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث ۲ باب ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره به ظرفیت ۲۱۰۰ متر مکعب و احداث ۷۵۰۰ متر خط انتقال آب با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد واعتبار۳هزارمیلیون ریال در دست انجام است.

ذاکری با بیان اینکه در شهر رستم کلا حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال اجرا است، گفت: در گلوگاه نیز عملیات حفر وتجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۴هزار میلیون ریال و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و نیز احداث یک باب آب شیرین کن با اعتبار ۵۰ هزار میلیون ریال و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: به منظور اجرای به موقع این طرح ها، پیگیری های لازم برای دریافت به موقع اعتبار از طریق وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام می شود.

در این نشست مقرر شد برای اجرای تسریع در عملیات احداث آب شیرین کن گلوگاه، با حضور پیمانکار طرح، مدیرعامل آبفا شهری مازندران و فرماندار گلوگاه نشستی برگزار و تصمیمات لازم در این زمینه اخذ شود.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.