سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرسلیم در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران جوان:

موضع‌گیری‌های انحرافی آقایان روحانی، جهانگیری و قالیباف مناظره را از مسیر سالم خارج کرد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که باید در مناظره حقایق گفته شود، گفت: کوبیدن رقیب و توهین در مناظره هرچقدر هم که باعث هیجانی شدن مناظره شود، مناسب نیست.

سیدمصطفی میرسلیم درگفتگو با خبرنگار انتخابات گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این‌که مناظره روز گذشته بسیار خوب آغاز شد، اظهار داشت: متأسفانه مناظره با موضع‌گیری‌های انحرافی آقایان روحانی، جهانگیری و قالیباف نسبت به یکدیگر از مسیر عادی و سالم خارج شد. 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر این‌که حقایق باید به طور کامل گفته می‌شد، گفت:‌ بیان غیرمستند، غیردقیق و همراه با سیاه‌نمایی‌های غیرواقعی و فقط به نیت کوبیدن رقیب فرضی  و توهین به یکدیگر برای مناظره مناسب نیست هرچند جو مناظره هیجانی شود.

وی با تأکید بر این‌که باید عملکردها به صورت علمی و به دور از پوچی‌گری نقد شود، خاطرنشان کرد: افراد باید از اهانت به یکدیگر خودداری کنند.

میرسلیم ادامه مناظره‌ها را مفید برشمرد و تأکید کرد: نامزدها باید قاعده مناظره‌ها را آن طوری که معماری شده مراعات کنند و سعی کنند به سوالات مطرح شده پاسخ دهند و به نقدهای یکدیگر توجه کنند تا اذهان عمومی درباره برنامه‌ها و راهکارهای آنها روشن شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.