سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان اصفهان

سی و پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان اصفهان برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بخش حضوری مرحله استان سی و پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان اصفهان با حضور 2هزار و 300 دانش آموزان دختر و یک هزار و 900 دانش آموز پسر در کانون فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمد اسماعیل زاده با بیان اینکه مسابقات فرهنگی هنری آموزش و پرورش در 70 رشته برگزار شد، افزود:  هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، ادبی پژوهشی و رسانه و فصای مجازی از جمله بخشهای این مسابقات بود.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان اصفهان گفت: از مجموع 70 رشته 25 رشته بصورت حضوری در 12 روز و سایر رشته ها به صورت غیر حضوری داوری شد.

وی با اشاره به نامنویسی و شرکت 472 هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی، ادامه داد: پس از داوری آثار بخش حضوری در دو مرحله آموزشگاهی و سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان 49 هزار نفر به مرحله استانی راه یافتند.

اسماعیلی گفت: در پایان مرحله استانی جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان اصفهان  هزار و 700 نفر به عنوان رتبه های اول تا سوم معرفی شدند که فقط رتبه های اول مقطع متوسطه جواز راهیابی به مرحله کشوری را دریافت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات دوره ابتدایی تا سطح منطقه ای و ناحیه ای، مسابقات مقطع متوسطه یک تا سطح استانی و مسابقات متوسطه دو تا سطح کشوری برگزارمی شود.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.