سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

قهرمانی وزنه‌بردار اصفهانی در مسابقات المپیک پیشکسوتان جهان

وزنه‌بردار پیشکسوت اصفهانی گفت: در مسابقات المپیک پیش‌کسوتان جهان که در نیوزیلند در حال برگزاری است، در دسته 69 کیلوگرم بر سکوی نخست ایستادم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احسان بیاتی  اظهار داشت: هفدهمین دوره مسابقات المپیک پیشکسوتان در 30 رشته ورزشی با حضور بیست‌وهشت هزار ورزشکار از 208 کشور جهان در شهر اوکلند کشور نیوزیلند در حال برگزاری است.

وی افزود: از کشور ایران تنها نماینده حاضر در این مسابقات تیم وزنه‌برداری با 9 نفر ورزشکار شرکت‌کننده است و متأسفانه در سایر رشته‌ها حدنصاب موردنیاز جهت کسب مجوز المپیک احراز نشده است.

وزنه‌بردار پیشکسوت اصفهانی با اشاره به رتبه کسب‌شده‌اش در این رقابت‌ها بیان داشت: در مسابقات دسته 69 کیلوگرم رده سنی 45 تا 49 سال، با بلند کردن وزنه‌های 92 کیلوگرم در یک‌ضرب و 121 کیلوگرم در دوضرب و با مجموع 213 کیلوگرم، مقام قهرمانی را کسب کردم.

وی یادآور شد: در این وزن 25 شرکت‌کننده حضور داشتند و نزدیک‌ترین رقیبان من از کشورهای ژاپن، فرانسه و آلمان بودند و در پایان رقابت‌های این دسته بعد از ایران، مقام‌های دوم و سوم به شرکت‌کنندگان ژاپن و نیوزیلند رسید.

بیاتی به سطح فنی مسابقات المپیک پیش‌کسوتان اشاره کرد و گفت: سطح رقابت‌ها بسیار بالاست و تا به امروز در رشته وزنه‌برداری مردان و زنان شاهد شکسته شدن بیش از سی رکورد جهان و المپیک بودیم.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.