سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری رالی اتومبیل‌رانی خانوادگی استان اصفهان

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: مسابقات رالی اتومبیل‌رانی خانوادگی استان اصفهان به مدت یک روز به مناسبت هفته سلامت، به میزبانی شهر بادرود برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین تنهایی  اظهار کرد: مسابقات رالی اتومبیل‌رانی خانوادگی استان اصفهان به مدت یک روز با حضور ۱۰۰ شرکت‌کننده از کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به میزبانی شهرستان نطنز به انجام رسید.

وی با بیان اینکه این مسابقات از سوی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، افزود: در این مسابقات ۱۰۰ خودروی سواری  در مسیر اعلام شده با یکدیگر به مسابقه پرداختند و در نهایت سه نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان یادآور شد: در نهایت اتومبیل‌رانان اصفهانی مسیر۶۰ کیلومتری اصفهان تا امام‌زاده آقا علی عباس را طی کرده و پس از آن بار دیگر به سمت اصفهان حرکت کردند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با شعار«کمربند ایمنی کلید پذیرش سایر مقررات» برگزار شد، تصریح کرد: قبل از شروع این رالی، مسؤول فنی هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری اصفهان تمامی خودروها را مورد بازدید فنی قرار داد تا فرهنگ  بازدید خودرو قبل از سفر را ترویج کند.

تنهایی در ادامه بیان داشت: اولین راند مسابقات موتور کراس قهرمانی استان اصفهان، نیز در پیست نقش‌جهان برگزار شد.

این مقام مسؤول تأکید کرد: در پایان به نفرات برتر حکم قهرمانی اهدا شد و قهرمانان این راند به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

تنهایی افزود: در کلاس ۴۵۰ سی‌سی، مجتبی کریم‌زاده، سید اکبرباقری و وحید دادخواه و در کلاس پیش‌کسوتان، علی دشتچی، عباس رجائی و بهروز امینی و در کلاس ۲۵۰ سی‌سی، مسعود گل‌کار، حسین ماه پیشانیان و مهدی یادگاری نفرات اول تا سوم شدند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.