سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات زیادی از لحاظ سخت افزاری در رشته پرش با نیزه وجود دارد؛

شایان:ورزشکاران دارای شانس مدال را به باکو فرستادیم/استعفایم صحت ندارد

رئیس کمیته پرش های فدراسیون دو و میدانی گفت: ما سعی کردیم ورزشکارانی را به این رقابت ها اعزام کنیم که از شانس مدال آوری بیش تری برخوردار باشند.

حسین شایان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عملکرد ملی پوشان کشورمان در دو مرحله اول مسابقات جایزه بزرگ چین اظهار داشت: تا زمانی که ورزشکاران از مسابقات بازنگردند و گزارش کامل این رقابت ها به دست ما نرسد نمی توانم درباره عملکرد فنی ورزشکاران پاسخ درستی به شما بدهم.
 
وی در مورد ورزشکاران اعزامی به رقابت های کشورهای اسلامی گفت:ما سعی کردیم ورزشکارانی را به این رقابت ها اعزام کنیم که از شانس مدال آوری بیش تری برخوردار باشند. ممکن است تمامی این 12 ورزشکار بتوانند به مدال دست یابند و شاید هم اتفاقات روز مسابقه باعث شود تا کاروان دو و میدانی کشورمان بدون نتیجه خاصی به کشور بازگردد.
 
شایان در ادامه عنوان کرد: قاسمی به دلیل مصدومیتی که در مسابقات جایزه بزرگ آسیا برایش پیش آمد،مجبور شد به کشور بازگردد تا ضمن این که آسیب دیدگی اش تشدید نشود،کارهای درمانی اش را در ایران پیگیری کند.طوسی هم در مرحله اول مسابقات جایزه بزرگ چین به دلیل مصدومیت نیمه کاره مسابقه اش را رها کرد،نتوانست تا پایان رقابت خود را ادامه دهد.پس از پایان معاینات پزشکی مشخص می شود که آیا این دو ورزشکار می توانند در مسابقات پیش رو برای کشورمان به میدان بروند یا خیر؟
 
رئیس کمیته پرش های فدراسیون درباره مشکلات پرش با نیزه کشورمان اذعان کرد: این مشکلات تازگی ندارد و نزدیک به 30 سال است که  از لحاظ سخت افزاری مشکلات زیادی در رشته پرش با نیزه وجود دارد.فردی مانند محسن ربانی با علاقه شخصی اش به این رشته آمد و توانست ضمن جابجایی رکورد ملی، مدال های متعددی را در رقابت های آسیایی برای کشورمان ثبت کند. متاسفانه پس از خداحافظی او از میادین ورزشی سایر پرندگان کشورمان نتواستند جایگزین مناسبی برای ربانی باشند.اول بهتر است مشکلات سخت افزاری را برطرف کنیم و بعد به دنبال استعداد یابی،کسب مدال در میادین بین المللی باشیم.متاسفانه در حال حاضر دشک مناسبی برای فرود پرندگان وجود ندارد و همین مشکلات کوچک است که این رشته را در معرض نابودی قرار داده و این موضوع مربوط به فدراسیون فعلی نیست از زمان های گذشته تا الان وجود داشته است.
 
عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی درباره عملکرد ضعیف وظیفه دوست در مسابقات چین گفت: تا زمانی که گزارش مسابقات به دست ما نرسد نمی توانیم درباره عملکرد وظیفه دوست تفسیر خاصی انجام دهیم. به اعتقاد من ناکام کسی است که تمامی امکانات در اختیارش باشد و نتواند مدالی کسب کند ولی اینکه بدون تعبیر خاصی درباره عملکرد وظیفه دوست در مسابقات چین اظهار نظر کنیم درست نیست.
 
شایان درباره اعزام نشدن ارزنده به بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت:ارزنده در دو مسابقه ای که به میدان رفت نتوانست رکوردهای مناسبی را ثبت کند و ما هم تصمیم گرفتیم تا پرنده دیگری را به جای وی عازم باکو کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود شما قصد استعفا از فدراسیون را دارید پاسخ داد:چنین چیزی صحت ندارد و به دلیل مشغله کاری فراوان تصمیم گرفتم حضورم را در فدراسیون کمتر کنم.
 
رئیس کمیته پرش های فدراسیون درباره اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان بیان کرد:برخی از ورزشکاران فعلا در اردوهای تیم ملی زیر نظر مربیان در حال تمرین کردن هستند و پس از اتمام مسابقات جایزه بزرگ آسیا؛بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نشستی را با سایر اعضای فدراسیون تشکیل می دهیم،نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا را مشخص کنیم.
 
 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.