سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات عرصه‌ای است برای ادای تکلیف شرعی

در این روز‌ها باید مراقب هر حرکت سیاسی و اجتماعی در کشور بود چرا که می‌تواند هم موجب اوج گرفتن انقلاب اسلامی و هم موجب سقوط بشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه‌ مشهد در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد گفت: امروز روز اول شعبان است و ما در این ماه ولادت امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم (ع) و امام سجاد (ع) را در پیش رو داریم.

وی افزود:، اما متاسفانه با وجود این عید‌های مبارک دو اتفاق کام ما را تلخ کرد؛ اول اهانت به امام هشتم (ع) بود و دومین اتفاق شهید شدن مرزبانان غیور کشور در مرزهای میرجاوه بود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) نهایت قدر نشناسی است. عرصه انتخابات عرصه‌ی ادای تکلیف شرعی است و نباید با اهانت به ائمه‌ی معصومین (ع) در عرصه رقابت‌ها حرمت‌ها را بشکنیم.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: هرچند خود کاندیداهای عزیز هیچ کدام راضی نیستند تا اهانت به امام رضا (ع) را ابزاری برای تبلیغات خود کنند؛ لذا باید از بکارگیری عناصرحرمت شکن پرهیز کنند.

وی افزود: از مسئولین استان ایلام تشکر می‌کنم که این مسئله را حل کردند.

وی ادامه داد: منشا این انحرافات باز بودن فضای مجازی به بهانه‌ی آزادی است که اتفاقا این ضد آزادی است.

امام جمعه مشهد به حادثه تروریستی در مرز میرجاوه اشاره کرد و گفت: ۹ نفر از جوانان غیور و مرزبان ما شهید شدند. امید واریم خداوند با پاداش بهشت و نعمت‌های بهشتی ایثار مرزبانان ما را جبران کند.
وی افزود: امروز روز پاسدار است، اما واقعیت این است که همه‌ی نهاد ها‌ی مسئول، وظیفه‌ی پاسداری از انقلاب را دارند.

وی ادامه داد: در این روز‌ها هر تحول سیاسی و اجتماعی در کشور می‌تواند موقعیتی خطیر ایجاد کند پس باید مواظب بود، زیرا این حرکات سیاسی می‌تواند هم موجب اوج گرفتن انقلاب و هم موجب سقوط آن باشد.

آیت الله سید احمد علم الهدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: باید کاندیداهای محترم ریاست جمهوری به مردم قول بدهند که در حل مشکلات مردم به داخل کشور توجه کنند نه بیرون مرزها.

وی افزود: توجه کسی که قرار است رئیس جمهور شود به بیرون از مرز‌ها دو آفت را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: آفت اول این است که باعث می‌شود توانمندی‌های داخلی کشور نادیده گرفته شود و آفت دوم این است که دشمن می‌تواند به کشور ما نفوذ کند.

آیت الله سید احمد علم الهدی گفت:: انقلاب ما از سال ۱۳۴۱ با نهضت امام خمینی (ره) شروع شد و هنوز ادامه دارد بنابراین باید مسُولین به مردم قول بدهند که چشم به بیرون از مرز‌ها نداشته باشند تا مردم بتوانند به آن‌ها اطمینان کنند.

وی افزود: عزیزتر از انقلاب برای مردم کشور ما وجود ندارد و خوشبختانه مردم ما هم مردمی با بصیرت اند و امید واریم همگی فرمایشات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام /ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.