سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواشناسی:

افزایش ابر همراه با احتمال رگبار پراکنده باران

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود با فروکش کردن وزش باد، از فردا در همه نقاط دریا شرایط برای ترددهای دریایی مهیا باشد، ضمن اینکه با عبور امواج کوتاه و کم دامنه ناپایدار، افزایش ابر همراه با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نمی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: با توجه به کاهش سرعت وزش باد، از ارتفاع موج دریا نیز در سواحل استان به ویژه سواحل شمالی و مرکزی استان کاسته شده است و تنها در بخش هایی از سواحل جنوبی استان به سبب تداوم وزش باد، دریا همچنان متلاطم می باشد.
 
وی افزود: پیش بینی می شود با فروکش کردن وزش باد، از فردا در همه نقاط دریا شرایط برای ترددهای دریایی مهیا باشد، ضمن اینکه با عبور امواج کوتاه و کم دامنه ناپایدار، افزایش ابر همراه با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نمی باشد.
 
مساعدی ابراز داشت: بر این اساس، آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط افزایش ابر و احتمال رگبار خفیف و پراکنده باران و رعدو برق را شاهد خواهیم بود.
 
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت باد نیز غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین ارتفاع موج نیز در سواحل شمالی و مرکزی 30 تا 90 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 90 تا 150 سانتیمتر، فردا در همه سواحل استان 30 تا 60 سانتیمتر است.

مساعدی خاطر نشان کرد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 03:01 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 09:27، جزر دوم ساعت 16:15 دقیقه و مد دوم دریا ساعت 22:21 دقیقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.