سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها:

فارغ از جناح بندی سیاسی اظهار نظر می کنیم

در واکنش به انتقاداتی مبنی براینکه هیئت های نظارت در روند رد صلاحیت ها سیاسی و جناحی رفتار کرده است، گفت : هیچ رد صلاحیتی در انتخابات شوراها بر مبنای گرایش سیاسی انجام نشده است و تنها سوابق و عملکرد داوطلبان بررسی می شود.

  "محمد محمودی شاه نشین" رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در گفتگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛در واکنش به انتقاداتی مبنی براینکه هیئت های نظارت در روند رد صلاحیت ها سیاسی و جناحی رفتار کرده است، گفت : هیچ رد صلاحیتی در انتخابات شوراها بر مبنای گرایش سیاسی انجام نشده است و تنها سوابق و عملکرد داوطلبان بررسی می شود. 

وی ادامه داد: اما اگر داوطلبی گمان می کند بر اساس گرایش سیاسی رد صلاحیت شده می تواند شکایتش را مستقیما و مستقل از هیئت نظارت استان به هیئت مرکزی نظارت ارائه کند. 


محمودی شاه نشین اظهار داشت: پرونده شاکی بررسی شده و ضمن ارائه مدارک رد صلاحیت به وی در صورت تضییع حقی از آن دفاع خواهیم کرد. 

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها بیان داشت: هیئت های نظارت مبنای تایید و رد صلاحیت شان ابتدا استعلامات مراجع ۴ گانه و بعد از آن عملکردشان در شوراهای اسلامی و اعلام شورای حل اختلاف است. 


وی بیان داشت: اگر داوطلبی گمان می کند تنها براساس گرایش رد صلاحیت شده می تواند در اسرع وقت شکایتش را به هیئت مرکزی ارائه کند اما ما از وی یک رضایت نامه مبنی براینکه دلیل دیگری وجود ندارد دریافت می کنیم تا ‌ بتوانیم مدارک رد صلاحیت وی را به شخص یا گروه و جناح حمایت کننده از داوطلب اعلام کنیم.

محمودی شاه نشین تصریح کرد: ما فارغ از جناح بندی سیاسی اظهار نظر می کنیم. 

 وی تاکید کرد: امروز ‌اخرین مهلت ارائه اعتراضات از سوی داوطلبان است و تاکنون بیش از 80 درصد در شهرها و حدود 50 درصد در روستاها به هیئت های نظارت استانی شکایات از سوی داوطلبان رد صلاحیت شده ارائه شده است. آمارهایی تکمیلی در روزهای آینده اعلام می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.