سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرینات سخت آتش نشانان چینی را در این فیلم مشاهده کنید

نیروهای آتش نشان ملزم به آموزش و یادگیری دو مهارت اساسی اطفاء حریق و عملیات امداد و نجات هستند، بازه سنی بین 18 تا 25 سال و حداقل 170 سانتی متر قد جزو شرایط پذیرش آنها در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هماهنگی، سرعت و دقت آتش نشانان چینی سوژه این خبر شده است. در عرض تنها 3 دقیقه آتش نشان ها بیش از 557 بار از روی طناب در حال چرخش می پرند، فعالیتی که به خوبی مهارت انها را در آمادگی  جسمانی در کوتاهترین زمان ممکن نشان می دهند. 

بعد از پخش ویدئویی از تمرینات این گروه از آتش نشان ها در شانگهای چین، تا کنون بیش از ده میلیون بازدید کننده از آن بازدید و مهارت آن ها را تحسین کرده اند.

گفتنی است؛ اولین خدمات آتش نشانی را به 24 سال پیش از میلاد مسیح و روم باستان نسبت می دهند. روزگاری که در 7 ایستگاه آتش نشانی 600 برده و به کمک وسایلی ابتدایی مانند سطل و زنجیر به ارائه خدمات مشغول بودند. سال 1666 میلادی آتش سوزی در نانوایی سلطنتی انگلستان فاجعه بزرگی به جا گذاشت،  آتش 6 روز اکثر ساختمان های چوبی شهر را سوزاند. موضوعی باعث شد تا نگاه جدی و ویژه ای به حوزه آتش نشانی شود. 
 
 
 
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.