سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تولید گرافیک متحرک‌ با موضوع احیای دریاچه ارومیه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از تولید موشن‌گرافی‌های گرافیک متحرک این کانون با موضوع احیای دریاچه ارومیه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یوسف زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: تولید موشن‌گرافی‌ها با همکاری صدا و سیمای استان و ستاد احیای دریاچه ارومیه مستقر در استانداری تولید شده و از شبکه استانی سهند پخش می شود.
 
وی اظهارکرد: این اقدام با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان به ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در راستای مصرف بهینه آب و ضرورت احیای دریاچه ارومیه، صورت گرفته است.
 
یوسف زاده افزود: برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موضوع فرهنگی هنری در مراکز کانون، برپایی نشست‌های تخصصی با موضوع مصرف بهینه ویژه خانواده‌ها در شهرهای استان، تولید سرود با موضوع آب و معرفی « سفیران آب » از بین نوجوانان علاقه‌مند در استان از دیگر برنامه‌ها و اقدامات کانون استان در راستای همکاری‌های مشترک با ستاد احیای دریاچه ارومیه است.
 
وی افزود:در Motion Graphic یا علم تلفیق حرکت و صوت با برخورداری از حرکت تصاویر ثابت نقشه بیتی و برداری و اضافه کردن Sound Effects به آن ها می توان آثار بدیعی را خلق کرد که در نوع خود بی نظیرند و در نهایت منجر به تولید تبلیغات کوتاه تلویزیونی و اینترنتی می شوند.  
این گونه محصولات از نظر زمان پخش معمولا در حدود 10 ثانیه می باشند.
 
 
انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.