سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

باز هم سرما همدان را فرا می گیرد

کارشناس هواشناسی استان همدان از کاهش دمای هوای استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج با اشاره به اینکه دمای هوای استان امشب با کاهش محسوسی روبرو خواهد شد افزود: احتمال سرمازدگی سرشاخه درختان و بوته‌ها دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و از بعدازظهر امروز با رشد ابر، احتمال رگبار موقت و وقوع رعدوبرق و بارش تگرگ و گاهی وزش باد و غبار محلی تا اواخر هفته پیش‌بینی می‌شود.

پیرتاج از ورود موج بارشی جدید از روز جمعه خبر داد و خاطرنشان کرد: با نفوذ و تقویت این موج بارشی به تناوب تا اواسط هفته آینده گاهی بارش باران، افزایش سرعت وزش باد، وقوع رعدوبرق و ساعاتی احتمال بارش تگرگ و گردوغبار پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در طول فعالیت این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر، خسارات رعدوبرق و تگرگ به ویژه برای گلخانه‌داران و کشاورزان وجود دارد.

این کارشناس اظهار داشت: گاهی به علت تشدید بارندگی احتمال کاهش دید و لغزندگی مسیر‌های مواصلاتی استان وجود دارد.

پیرتاج با اشاره به اینکه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته6 درجه سانتیگراد بوده است وامشب به 1درجه سانتیگراد خواهد رسید یادآور شد: گل‌تپه با 2 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان و شهرستان نهاوند با 25 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/ ج

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.